FAQ Garantie & reparatie

Bezoek ook eens de websites van BarbicideLucky TigerPoloCosmeticsAndisclippers

FAQ Garantie & reparatie

Als uw product kapot is gegaan, dan kunt u contact met ons opnemen voor de verdere procedure. U kunt hiervoor contact opnemen met: 0546 – 569 996 of info@hetkappersland.nl.

Als u een artikel beschadigd hebt ontvangen kunt u het beste contact met ons opnemen per mail: info@hetkappersland.nl. U dient de volgende zaken te vermelden in deze e-mail:

  • Factuurnummer
  • Artikelnummer / productnaam
  • Beschrijving van de beschadiging
  • Een foto van de beschadiging
  • Uw contactgegevens

Voor alle artikelen is de fabrieksgarantie van toepassing. Als u het artikel normaal gebruikt heeft dient het naar behoren te functioneren, indien dit niet het geval is kunt u contact met ons opnemen. Meer informatie over garantie is terug te vinden bij het product zelf of neem contact op met onze klantenservice: 0546 – 569 996 of info@hetkappersland.nl.

Onbeschadigde producten kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na aankoop. Ze dienen onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Op maat gemaakte producten kunnen (uiteraard) niet geretourneerd worden.

Enkele uitsluitingen voor het herroepingsrecht zijn de kleurboeken van leveranciers en verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. en artikelen waarvan de verzegeling verbroken is.

Neem contact met ons op wanneer u een product wilt retourneren: 0546 – 569 996 of info@hetkappersland.nl. Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Het Kappersland worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd.

Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst in behandeling genomen.

Je retourzending zal dan worden gecontroleerd en na een geslaagde controle zal er een verrekening plaats vinden. Houdt rekening met een tijdsduur van 2 weken voor dat je geld weer op je rekening staat. Deze tijdsduur gaat in op het moment dat de controle heeft plaats gevonden.